27/4/12

ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΝΑ ΨΗΦΙΣΩ...


Του Δημήτρη Μπουντουτσίδη                                                                     
τ. Δημοτικός Σύμβουλος Γλυφάδας  και αιρετό μέλος Διοικητικού Συμβουλίου για δύο θητείες σε ΔΕΚΟ                                                                                                  .                                                                                        
Θα συνεχίζω να ψηφίζω το υπάρχον πολιτικό κατεστημένο, κυρίως αποτελούμενο από το  ΠΑΣΟΚ και τη  ΝΔ διότι:
Μου έδωσαν, μια  θέση στην διοικητική πυραμίδα της Πατρίδας  μου και καταξιώθηκα κοινωνικά. Μου έβαλαν το παιδί μου σε δουλειά και δεν έχω άγχος πλέον. Μου υποσχέθηκαν την θωράκιση της Πατρίδας μου, και δεν το έπραξαν.
Θα ψηφίσω αυτούς γιατί αυτοί και οι αξιωματούχοι τους, κατέστρεψαν τις μεγαλύτερες και με ιστορία Ελληνικές επιχειρήσεις –ΠΥΡΚΑΛ, ΑΙΓΑΙΟ, ΠΕΙΡΑΙΚΗ ΠΑΤΡΑΙΚΗ, ΕΣΚΙΜΟ, ΙΖΟΛΑ, ΠΙΤΣΟΣ, ΧΡΩΠΕΙ, ΜΙΝΙΟΝ, ΚΑΤΡΑΝΤΖΟΣ ΣΠΟΡ, ΚΛΑΟΥΔΑΤΟΣ, ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΣ...-
Θα ψηφίσω αυτούς γιατί αυτοί και το υπηρετικό τους προσωπικό  κατάφεραν να διώξουν τις καλύτερες  αυτοκινητοβιομηχανίες ή ειδών αυτοκινητοβιομηχανίες -GOOD YEAR, FARMA RENAULT, CHRYSLER HELLAS S.A, PONY, NAMCO, AMICO, ZEBRA, RELIANT KITTER…-.
Θα ψηφίσω αυτούς γιατί αποβιομηχανοποίησαν και συνεχίζουν να αποβιονηχανοποιούν την Χώρα μου. Με κάνανε επαίτη, με διώξανε από την Πατρίδα μου, με αναγκάσανε να εγκαταλείψω τα χωράφια μου για να τα καλλιεργούν πλέον οι νέοι έποικοι -που μεταφέρανε-.
Θα ψηφίσω αυτούς γιατί με τα χαράτσια τους θα μου πάρουν σε βάθος χρόνου την επιχείρηση, το σπίτι, το οικόπεδο, το χωράφι και το μαγαζί μου  που με κόπο και δυσκολίες έκανα, στερώντας τα πάντα από την οικογένεια  και τα παιδιά μου.
Θα ψηφίσω αυτούς γιατί  γνωρίζουν να δημιουργούν Βατοπέδια, φτωχοποίηση, χρεοκοπία, διαπλοκή, τυχοδιωκτισμό,  κλεψιά, ρουφιανιά, χαφιεδισμό και παράνομο πλουτισμό.
Θα ψηφίσω αυτούς γιατί ξέρουν να υπογράφουν ΣΚΑΝΔΑΛΩΔΕΙΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ –ΖΙΜΕΝΣ, ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΈΝΟ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ, ΥΠΟΒΡΥΧΙΑ ΠΟΥ ΓΕΡΝΟΥΝ, ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ, ΠΑΡΑΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ, ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΕΣ και  ΠΑΡΑΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ- για να κοστολογήσουν και  πάλι να ξανακοστολογήσουν και πάλι και πάλι τις κρατικές εταιρείες ΔΕΚΟ, κ.λ.π- για δικό τους όφελος <ξέρουν αυτοί>.
Θα ψηφίσω αυτούς γιατί με εντολή τους προς τις δυνάμεις καταστολής χτυπούν ακόμη και αγωνιστές με ιστορία -ανήμπορους  γέροντες όπως τον Μανώλη Γκλέζο-. Αυτόν δηλαδή που στις 30-5-1941 κατέβασε την σβάστικα με τον αείμνηστο Απόστολο Σάντα που κυμάτιζε στην Ακρόπολη από 27-4-1941.
Θα ψηφίσω αυτούς γιατί τρέμουν να προφέρουν πόλη της ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ως πόλη της, και την προφέρουν -η πόλη της ΒΟΡΕΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ-.
Θα ψηφίσω αυτούς γιατί πουλήσανε κάθε  ΕΘΝΙΚΟ ΔΡΟΜΟ στους αφέντες τους, για να τους πληρώνω στον αιώνα των αιώνων αμήν.
Θα ψηφίσω αυτούς γιατί κατάφεραν να με βάλουν στο χέρι  με τον τρόπο  της διαπλοκής και της συναλλαγής.
Θα ψηφίσω αυτούς γιατί μαζί με την Χώρα μας, μας κοστολόγησαν 300δις.
Θα ψηφίσω αυτούς διότι έκαναν τους Ολυμπιακούς Αγώνες ενώ γνώριζαν ότι η Χώρα ήταν χρεοκοπημένη.
Θα ψηφίσω αυτούς γιατί δημιούργησαν τα Ίμια, γιατί μου είπαν ψέματα για το χρηματιστήριο και τα ομόλογα, με μοναδικό στόχο τον πλουτισμό ολίγων και να οδηγήσουν την Πατρίδα στον γκρεμό.
Θα ψηφίσω αυτούς γιατί κατάφεραν να μικρύνουν την χώρα μου με την υπογεννητικότητα.              
Θα ψηφίσω αυτούς γιατί γνωρίζουν να δημιουργούν κουκουλοφόρους και να καίνε το βιός των οικογενειακών μικρομεσαίων επιχειρήσεων.
Θα ψηφίσω αυτούς γιατί τους έκανα -αυτούς, τα παιδιά τους και τα δισέγγονα/τρισέγγονα τους- δισεκατομμυριούχους.
Θα ψηφίσω αυτούς γιατί αυτοί μου έμαθαν να είμαι διαπλεκόμενος και συναλλασσόμενο/δοσίλογος.
Θα ψηφίσω αυτούς γιατί μου έμαθαν αυτοί, το υπηρετικό τους προσωπικό  και οι αξιωματούχοι τους, να προφέρω στην χώρα μου το Εθνική ή Εθνικό, -σε  Super league, football league-. Σε λίγο, league θα πούνε και τους Εθνικούς μας δρόμους.
Θα ψηφίσω αυτούς γιατί αυτοί δεν μου έμαθαν πως θα συμπεριφέρομαι στον δρόμο που περπατώ, στον δρόμο που οδηγώ, τους δρόμους που κλείνω. Με έμαθαν όμως να καίγω μαγαζιά, να διώχνω και να κλείνω επιχειρήσεις, να διώχνω τους τουρίστες.
Θα ψηφίσω αυτούς, γιατί μου έμαθαν να μη σέβομαι τον συνάνθρωπο μου, το περιβάλλον, τα ποτάμια, τις θάλασσες και τις παραλίες.
Θα ψηφίσω αυτούς γιατί μου έμαθαν να μη σέβομαι την ιστορία της Πατρίδας και των προγόνων μου καθώς και τον πολιτισμό μου.
Θα ψηφίσω αυτούς γιατί ξεριζώνουν τα ήθη, τα έθιμα, τις ρίζες και την γλώσσα μου.
Θα ψηφίσω αυτούς γιατί ποτέ δεν μου έμαθαν πώς να διαχειρίζομαι την επιστήμη και το επάγγελμα μου.
Θα ψηφίσω αυτούς γιατί αυτοί δεν μου έμαθαν πώς να συμπεριφέρομαι στον εργαζόμενο όταν γίνω εργοδότης ή πώς να συμπεριφέρομαι στον εργοδότη όταν γίνω εργαζόμενος.
Θα ψηφίσω αυτούς γιατί αυτοί -δεν μου έμαθαν- τον τρόπο της  αλληλεγγύης και του αλληλοσεβασμού.
Τέλος,
Θα ψηφίσω αυτούς γιατί γνωρίζουν άριστα να διαχειρίζονται την ψήφο μας, δημιουργώντας το μοντέλο της κοινοβουλευτικής δικτατορίας. Εν τέλει- είναι περισσότερο έξυπνοι από εμένα.   
Καληνύχτα μας…
Δημήτρης Μπουντουτσίδης
dboudougl@gmail.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου