12/4/11

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ Κ.Α.Π.Η. ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ- ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ Μ. ΘΕΟΔΩΡΑΚΗ «ΕΠΙΤΑΦΙΟΣ»


                                                                     ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

Ο Αντιδήμαρχος - Πρόεδρος και το Δ.Σ του Κ.Α.Π.Η.Δ.Η. σας προσκαλούν στην παρουσίαση του έργου «ΕΠΙΤΑΦΙΟΣ» του Μίκη Θεοδωράκη, σε ποίηση Γιάννη Ρίτσου, από τη Χορωδία των Παραρτημάτων μας .

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη, 13 Απριλίου 2011, στο Αμφιθέατρο του Δημαρχιακού Μεγάρου, στις 8.00 μ.μ.


                                                            Πρόγραμμα εκδήλωσης

Ø Χαιρετισμοί Επισήμων .

Ø Πρόλογος Εκδήλωσης .

Ø « ΕΠΙΤΑΦΙΟΣ»

1. Πού πέταξε τ’ αγόρι μου 

2. Χείλι μου μοσχομύριστο 

3. Μέρα Μαγιού μου μίσεψες

4. Βασίλεψες αστέρι μου

5. Ήσουν καλός κι ήσουν γλυκός 

6. Στο παραθύρι στέκοσουν

7. Να ’χα τ’ αθάνατο νερό

8. Γλυκέ μου εσύ δε χάθηκες 

Συντελεστές εκδήλωσης

Διδασκαλία και διεύθυνση Χορωδίας: 

Αλέξανδρος Ζέρβας 

Πιάνο: Ιωάννα Κουγιεντάκη

Απαγγελία: Ρόζα Φλωράτου


Την εκδήλωση προλογίζει: 

η κα Αθηνά Βασάλου 

Τα τραγούδια ερμηνεύει:

Η Χορωδία του Κ.Α.Π.Η.Δ.Η.

Οργάνωση και επιμέλεια εκδήλωσης:

Κοινωνική Υπηρεσία Α΄& Β Παραρτήματος

Η παρουσία σας στην Εκδήλωση μας θα ήταν μεγάλη μας χαρά.

Ο Αντιδήμαρχος Κοινωνικής Αλληλεγγύης

& Πρόεδρος Κ.Α.Π.Η.Δ.Η.

Χρήστος Γιαννάκης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου