14/6/11

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΗΣ ΔΗΛΩΣΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ 2010 ΤΟΥ ΠΡΩΗΝ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΤΖΟΚΑ


Πίστευα και συνεχίζω να πιστεύω ότι είναι ανήθικο και παράνομο τα πρόσωπα

που εμπλέκονται με οποιοδήποτε τρόπο με την πολιτική και τα κοινά να αυξάνουν

τα περιουσιακά τους στοιχεία από την ενασχόληση αυτή. Ιδιαίτερα στις δύσκολες

μέρες που περνάει ο λαός μας η πίστη μου αυτή πολλαπλασιάζεται.

Το «πολιτικό χρήμα», το οποίο στις μέρες μας έχει λάβει εκρηκτικές

διαστάσεις, αλώνει συνειδήσεις, διαστρέφει ανθρώπους, καταστρατηγεί

θεσμούς, αποξενώνει τον πολίτη από τους πολιτικούς και απαξιώνει τη

δημοκρατία και τους θεσμούς της.

Όλα, συνεπώς, τα περιουσιακά στοιχεία των ενασχολούμενων με την πολιτική

πρέπει να είναι διαφανή με ακριβή προσδιορισμό των πηγών τους και στη διάθεση

των πολιτών.

Αυτό ακριβώς πράττω και τώρα. Δημοσιεύω στο site του Δήμου Καισαριανής, αν

και δεν είμαι υποχρεωμένος από το νόμο αλλά από τη συνείδηση μου και τη

φιλοσοφία μου, τη υποβληθείσα δήλωση της περιουσιακής μου κατάστασης του

έτους 2010 που περιέχονται και στοιχεία των προηγουμένων ετών, επειδή η γυναίκα

του Καίσαρα δεν αρκεί να είναι τίμια αλλά και να φαίνεται.

Όπως μπορεί να διαπιστώσει κάποιος από τα πραγματικά στοιχεία,

καλοπροαίρετος ή κακοπροαίρετος, μετά από 30 χρόνια καταγεγραμμένης εργασίας,

και μετά από μακρόχρονη θητεία μου στην ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ (10 χρόνια Αντιδήμαρχος

και 6 χρόνια Δήμαρχος) συνεχίζω να συντηρώ την τετραμελή οικογένεια μου από τις

απολαβές της καθημερινής μου εργασίας και μόνο από αυτή, χωρίς άλλα

περιουσιακά στοιχεία. Και για αυτό είμαι υπερήφανος, καθώς θα το αφήσω

παρακαταθήκη στα παιδιά μου.

Η ημερομηνία της δημοσίευσης είναι 9 Ιουνίου 2011.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου