H Lean Management διοργανώνει σεμινάριο με θέμα:
Internet Marketing & Sales/One-to-one Marketing
- Πώς να προωθήσετε το site σας, την εταιρεία σας και τις πωλήσεις σας μέσω του διαδικτυακού marketing και τεχνικών βελτιστοποίησης της αναζήτησης της σελίδας σας.
- Πώς να διακρίνετε τους αναγνώστες της σελίδας σας -υποψήφιους πελάτες σε κατηγορίες με στόχο να πουλήσετε σε όλους.
¢¢£ Απευθύνεται
Σε όσους θέλουν να χρησιμοποιήσουν το internet και την ιστοσελίδα τους ως μέσο προώθησης πωλήσεων, υλοποιώντας πρακτικά το one-to-one marketing
¢¢£Ημέρες & ώρες εκπαίδευσης
Τετ
16 Μαρ
16:00-21:00
Αθήνα, Philippos Hotel www.philipposhotel.gr
Γιατί να το παρακολουθήσω;
Ένας ολοένα εκρηκτικά μεγαλύτερος αριθμός ανθρώπων σε όλο τον κόσμο χρησιμοποιούν καθημερινά το Internet για να βρουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που τους ενδιαφέρουν. Κάποιοι από αυτούς ψάχνουν για τα δικά σας. Φροντίστε να σας βρουν εύκολα, γρήγορα και σωστά και πάνω από όλα μην τους αγνοείτε.
Αυτός ο αριθμός μπορεί να ομαδοποιηθεί σε τύπους πελατών. Μιλήστε «στη γλώσσα» της κάθε ομάδας με στόχο την πώληση σε όλους.
¢¢£ Συνοπτικό θεματολόγιο
Internet Marketing – 1ο Μέρος, 2,5 ώρες.
Μηχανές αναζήτησης και επισκεψιμότητα της σελίδας σας. Γιατί η ανεύρεση λέξεων-κλειδιών για το site σας έχει σημασία; Σχετικές με το αντικείμενό σας λέξεις-κλειδιά και συχνότητα αναζήτησής τους. Ανταγωνισμός λέξεων-κλειδιών και αντιμετώπισή του. Τι εργαλεία χρησιμοποιώ για την ανεύρεση keywords για τον τομέα δραστηριότητάς μου και γιατί δεν πρέπει να βάζω κείμενα στο site μου επειδή «από ένστικτο ξέρω» ότι αυτές τις λέξεις θα ψάξουν στις μηχανές αναζήτησης οι πιθανοί πελάτες μου; S.E.O. (Search Engine Optimization – Βελτιστοποίηση για μηχανές αναζήτησης) και πως το επιτυγχάνω. Τα 10 πρώτα αποτελέσματα και τα 3 πρώτα αποτελέσματα. Στάδια βελτιστοποίησης: λέξεις κλειδιά στο κείμενο, on-site optimization, off-site optimization, meta tags, επιλογή τίτλων σελίδας, εικόνες και χρήση ALT περιγραφών, υπερ-συνδέσεις (hyperlinks), ανταλλαγή φιλικών συνδέσμων-σελίδων. Γιατί πρέπει να έχω sitemaps και τι είδους για τη ιστοσελίδα μου; Πως όλα τα παραπάνω στοχεύουν στην αύξηση του page rank (κατάταξη) της σελίδας μου; Στρατηγική marketing για την προώθηση του ισοτόπου σας. Το δυνατό σας «όπλο» και η διαφοροποίηση από άλλα sites. Σε πόσες και σε ποιες μηχανές αναζήτησης πρέπει να καταχωρηθώ; Τι είναι το Google Webmasters tool και το Google Analytics; Σε πόσους και ποιους κατάλογους (directories) πρέπει να καταχωρηθώ; Δωρεάν και μη κατάλογοι, ελληνικοί και ξένοι. Social Media Marketing. Τα ηλεκτρονικά φόρουμς και η σημασία τους. Πως και γιατί να γίνω μέλος. Γιατί να αφήνω λίγα posts το μήνα σε αυτά; Ροή επισκέψεων στη σελίδα μου. Τα blogs, η εύκολη και απλή αρθρογραφία και παρουσίαση προσφορών – πώληση προϊόντων μου. Πώς να χρησιμοποιήσω προς όφελός μου το facebook, twitter και άλλα social media (Youtube, Linkedin κλπ). Ποια είναι τα πλεονεκτήματα. Ανταλλαγή links με άλλες ιστοσελίδες. Προσθήκη links των προϊόντων σας – σελίδας σας σε social bookmarking sites όπως Digg it, Read it, Del.icio.us κλπ. Off-line marketing της σελίδας σας. Εμφάνιση του δικτυακού σας τόπου σε παραδοσιακά εργαλεία προώθησης (κάρτες, αυτοκίνητα εταιρικά, εφημερίδες, περιοδικά, τηλεόραση, ραδιόφωνο.
Sales/One-to-one Marketing – 2ο Μέρος, 2,5 ώρες.
Προετοιμάσου για την πώληση. Οι κρίσιμες διαστάσεις της άριστης πολύ-προετοιμασίας ενός site-εταιρικής παρουσίασης. Νοιώσε τον πελάτη. Επικοινώνησε στο ύφος και το στυλ που έχει. Καθοριστικές λεπτομέρειες που προσφέρουν άνετη προσέγγιση του πελάτη-επισκέπτη της σελίδας σου. Πουλάς σε όλους τους πελάτες ή μόνο σ’ αυτούς που σου μοιάζουν; Ανάπτυξη και τεχνικές ηλεκτρονικής πωλησιακής επικοινωνίας που θα σου επιτρέψουν να πουλάς παντού. Έχεις τις σωστές πληροφορίες; Πήρες απόψεις από τον πελάτη σου; Τεχνικές αξιοποίησης του σταδίου της συνέντευξης και πως μπορεί να εφαρμοστεί σε ένα δικτυακό χώρο (η έννοια του poll, forum, κλπ). Γιατί οι περισσότεροι δεν αξιοποιούν αυτή τη δυναμική; Είχες σχέδιο στην παρουσίασή του site σου; Είχες ξεκαθαρίσει από πριν τι ήθελες να πουλήσεις; Προσεγγίσεις για να δημιουργήσεις τη διαφορά κατά τη διάρκεια μιας δομημένης παρουσίασης. Έχεις εργαλεία να αντιμετωπίσεις επιτυχημένα την κάθε αντίρρηση; Απλές & ειδικές τεχνικές αντιμετώπισης των αντιρρήσεων που εκφράζονται με ηλεκτρονική μορφή π.χ. μέσω των emails ή της φόρμας επικοινωνίας. Η εφαρμογή τους συνδέεται πάντα με αύξηση πωλήσεων. Διπολικό σύστημα ικανοποίησης αντιρρήσεων. Κλείνεις τις δουλειές ή παίρνεις υποσχέσεις; Κλείστε την πώληση με εύκολους τρόπους και σύστημα. Ανάπτυξη φιλοσοφίας κλεισίματος συναλλαγών. Εξυπηρετείς πελατο-κεντρικά ή δεν σε ενδιαφέρει ο πελάτης όταν έχεις πάρει τα χρήματά του; Πως να είσαι πάντα έτοιμος όταν ο πελάτης θέλει να ξαναγοράσει από σένα: Σημαντικές και λογικές εφαρμογές που συνήθως ξεχνάμε.
Κόστος 137 ευρώ το άτομο (Περιλαμβάνει τους 2 εισηγητές, το 5-ωρο σεμινάριο, τα 2 βιβλία και τις σημειώσεις).
Σε περίπτωση αδυναμίας παρακολούθησης, έχετε τη δυνατότητα να παραλάβετε τα 2 βιβλία του σεμιναρίου, αξίας 40,50 ή τις σημειώσεις αξίας 22,50. Εάν παραγγείλετε βιβλία και σημειώσεις σας παρέχεται έκπτωση 20% (αντί των 63,00 πληρώνετε 50,40 ευρώ).
¢¢£ Αίτηση συμμετοχής – πληροφορίες: Στα τηλ 2103414543, 210 3467170
Συμπληρώστε την παρακάτω αίτηση και αποστείλετέ την στο fax 2103478843 ή στο email: info@e-management.gr.
10% έκπτωση σε κατάθεση του ποσού (123,30 ευρώ): Alpha Bank, 146 00232 0011327 (Lean Management)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου