15/4/11

ΟΔΗΓΕΙΤΑΙ ΤΗΝ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΣΕ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΣΤΑΥΡΟΔΡΟΜΙ... ΧΩΡΙΣ ΙΧΝΟΣ ΝΤΡΟΠΗΣ!



ΟΔΗΓΕΙΤΑΙ ΤΗ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΣΕ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΣΤΑΥΡΟΔΡΟΜΙ…
 ΧΩΡΙΣ ΙΧΝΟΣ ΝΤΡΟΠΗΣ!
«ΑΚΑΛΥΠΤΕΣ ΕΠΙΤΑΓΕΣ ΔΙΝΟΥΝ ΟΙ ΔΗΜΑΡΧΟΙ  …»
"ΝΤΡΟΠΗ" ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΣΜΟ ΠΟΥ ΥΠΗΡΕΤΕΙΤΕ!!!


ΘΕΛΕΤΕ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ…ΙΔΟΥ Η ΑΠΟΔΕΙΞΗ!


ΣΤΑ «ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ» Η ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ…
ΟΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΙ ΔΗΜΑΡΧΟΙ ...

Ο κάθε Δήμαρχος, οφείλει να είναι ο υπερασπιστής των νόμων και να μην τηρεί δύο μέτρα και δύο σταθμά. Άλλο να ισχύει για τον απλό πολίτη και άλλο να ισχύει για το Δήμο και οι δήμαρχοι να μην έχουν νομικές κυρώσεις.

"Στο σφράγισμα ακάλυπτων επιταγών και σε αγωγές προχώρησαν οι προμηθευτές, οι πιστωτές και οι εργολάβοι εναντίον του Δήμου Ηλιούπολης. Ο νυν δήμαρχος Β. Βαλασόπουλος αρνείται την πληρωμή  του χρέους και ζήτησε λύση και εκκαθάριση, γνωρίζοντας βέβαια ότι δεν υπάρχουν περιουσιακά στοιχεία για ρευστοποίηση, έχει την συνείδηση του ήσυχη για να παράγει "πεθαμένο έργο" σε μια πόλη με "πεθαμένους πολίτες" σε ένα υποθηκευμένο δήμο, όπως αναφέρει και ο ίδιος.
Την ώρα που εκατοντάδες συμπολίτες του παραμένουν απλήρωτοι, εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι αντί να ασχοληθούν με το πώς θα ξεφύγουν από το χείλος της χρεοκοπίας, συνεχίζουν τις σαπουνόπερες με υπερπαραγωγές χιλιάδων ευρώ, την ώρα που απολύουν απλήρωτους εργαζόμενους, μιλάνε για έργα.

ΝΟΜΟΣ – ΦΑΝΤΑΣΜΑ- ΠΟΥ ΕΥΝΟΕΙ ΤΑ ‘’ΚΟΥΚΟΥΛΩΜΑΤΑ’’…ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

ΑΧ ΒΡΕ "ΑΘΛΙΕ" ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ ΠΟΥ ΣΑΜΠΟΤΑΡΕΙΣ ΤΟΝ "ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟ" ΜΑΣ ΔΗΜΑΡΧΟ  Β. ΒΑΛΑΣΟΠΟΥΛΟ

Ενώ σε όλη την Ελλάδα οι δήμαρχοι στα πλαίσια του νέου Καλλικρατικού νόμου, αναλαμβάνουν την πολιτική - ηθική ευθύνη να βρουν λύση για τις οικονομικές εκκρεμότητες των χρεωμένων δημοτικών επιχειρήσεων τους απέναντι στους εργαζόμενους, πιστωτές και προμηθευτές. Ο δήμαρχος της Ηλιούπολης, Β. Βαλασόπουλος γυρίζει την πλάτη σε εκατοντάδες συμπολίτες μας και υπηρεσίες, ανοιγοκλείνοντας τα μαγαζιά "φάντασμα" και με απίστευτο θράσος δηλώνει στους πολίτες, τι να σας κάνουμε η επιχείρηση έκλεισε. Η συγκεκριμένη επιχείρηση δεν είναι μια "τυχαία επιχείρηση" ιδρύθηκε από το δήμο Ηλιούπολης και διοικούνταν από συναδέλφους σας, έκοβε τιμολόγια με σφραγίδα Ο.Τ.Α, εκτελούσε αποφάσεις κοινωφελούς έργου, ψηφιζόντουσαν αποφάσεις από ένα δημοτικό συμβούλιο αιρετών συμπολιτών μας . Ποιον δουλεύετε κ Δήμαρχε; Και τι είναι η επιχειρήσεις για να ανοίγουν και να κλείνουν όποτε θέλουμε με νέα λογότυπα… έκφραση ιδεών για το προεκλογικό σας προσπέκτ;

Η ΛΥΣΗ-ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΗ ΤΗΣ ΚΕΔΗΛ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΤΟ ‘’ΓΕΦΥΡΙ ΤΗΣ ΆΡΤΑΣ’’…

Η μνημονιακή καραμέλα της εκκαθάρισης δεν έχει καν αρχίσει!!!
Ο εκκαθαριστής κ. Καραμιχάλης Γιώργος δεν παραιτήθηκε κ. Αντιδήμαρχε, περίμενε να οριστεί νόμιμα από το Πρωτοδικείο Αθηνών.
Όταν λέμε, βέβαια, λύση και εκκαθάριση εννοούμε ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΗ σύμφωνα με όσα λέει ο νόμος για να γίνει εκκαθάριση πρέπει να γίνει διαχειριστικός έλεγχος, καταγραφή και πληρωμή των χρεών.
Πρέπει να έρθει το αποτέλεσμα στο δημοτικό συμβούλιο για επικύρωση και απαλλαγή των εκκαθαριστών.
Έχουν γίνει αυτά; Έχουν πληρωθεί τα χρέη; Έχει έρθει στο δημοτικό συμβούλιο; Έχουν απαλλαγεί οι εκκαθαριστές; ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ…
Όταν λέμε εκκαθάριση κ Δήμαρχε στο θεσμό που θέλετε να υπηρετείτε, δεν εννοούμε ‘’θάψιμο’’…“Υπεξαίρεση, κλοπή, Αδιαφορία, ή κάτι άλλο’’;
Κανένας πολίτης με τις στοιχειώδεις ευαισθησίες και την απλή λογική, δεν είναι διατεθειμένος να ανεχθεί κάποια ΑΘΛΙΑ υποκείμενα, που παρασιτικά ζουν σε βάρος των αδύναμων οικονομικά πολιτών.
ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΠΟΥ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙΤΕ Κ. ΒΑΛΣΟΠΟΥΛΕ ΔΕΝ ΖΟΥΝ ΣΤΗΝ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ;
Ο νομοταγής δήμαρχος και οι νομοταγείς συνεργάτες του που ορίζονται ως νομικά πρόσωπα και κύριοι μέτοχοι, μπορούν να στήνουν μαγαζιά και να μην πληρώνουν τους πολίτες με το πρόσχημα της παραχώρησης;
Αν ναι! τότε είστε ΠΑΡΑΝΟΜΟΙ για τις θέσεις που πληρώνεστε ΑΠΟ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΛΕΦΤΑ.
Επιτυχώς θυμάστε τον εξουσιαστικό σας ρόλο και Ατυχώς ξεχνάτε ποιός είναι ο θεσμικός σας ρόλος και τι υποσχεθήκατε στους συμπολίτες σας και ιδού η απόδειξη.
Ο πρώτος που θα έπρεπε να ασκήσει ποινική δίωξη εναντίον της συγκεκριμένης διοίκησης και των νομικών της προσώπων, για την όποια κακοδιαχείριση του δημόσιου χρήματος είναι ο δήμαρχος και η διοίκηση του
Ο πρώτος που θα έπρεπε να υπερασπιστεί και να διεκδικήσει τα συμφέροντα των συμπολιτών του, ορίζοντας δικηγόρο για τους άνεργους και απλήρωτους εργαζόμενους είναι ο δήμαρχος και η διοίκηση του.
Ο πρώτος που θα έπρεπε να δείξει ακέραιο πρόσωπο προς τους πιστωτές και προμηθευτές για να τον εμπιστευτούν και να συνεχίσουν να τους προμηθεύουν, είναι ο δήμαρχος και η διοίκηση του.

ΚΑΝΕΝΑΣ ΗΛΙΟΥΠΟΛΙΤΗΣ ΔΕΝ ΣΑΣ ΕΜΠΙΣΤΕΥΕΤΑΙ!

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΗΜΑΡΧΟΥΣ ΤΩΝ ΝΟΤΙΩΝ ΠΡΟΑΣΤΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΥ ΣΤΕΚΕΤΑΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ «Αφέντες…της ΚΛΩΤΣΙΑΣ»

Ο Δημοτικός και Κοινοτικός Κώδικας ( νόμος 3463/2006 ) στο άρθρο 262 περί λύσεως των Κοινωφελών επιχειρήσεων αναφέρει ότι μετά τον ορισμό του ορκωτού λογιστή παύει αυτοδίκαια η εξουσία των μελών του Διοικητικού Συμβουλίου και τις αρμοδιότητές του ασκούν οι εκκαθαριστές , εκτός από τις αρμοδιότητες που θα κρατήσει το ίδιο το Δημοτικό ή Κοινοτικό Συμβούλιο. Επίσης με τον ορισμό των εκκαθαριστών παύει αυτοδικαίως η εξουσία των ελεγκτών. Οι διοριζόμενοι εκκαθαριστές οφείλουν, μόλις αναλάβουν τα καθήκοντά τους να ενεργήσουν για την απογραφή της περιουσίας της Επιχείρησης.
5. Στην εκκαθάριση διεκπεραιώνονται οι εκκρεμείς υποθέσεις, εισπράττονται οι απαιτήσεις, ρευστοποιείται η περιουσία και πληρώνονται τα χρέη της Επιχείρησης στους πιστωτές κατά προτεραιότητα. Το υπόλοιπο, περιέρχεται στο Δήμο ή την Κοινότητα που έχει συστήσει την Επιχείρηση…»
Κατά την περίοδο της εκκαθάρισης, εάν τα νομικά πρόσωπα συγχωνευτούν, οι εκκρεμείς υποθέσεις και οι πιστωτές μεταφέρονται στο νέο νομικό πρόσωπο, όπου και υποχρεούται την διεκπεραίωση των χρεών προς τους πιστωτές.
 ....................................................................................................................................................................


Η Αρχή Προστασίας παραχωρεί Προσωπικά Δεδομένα για περισσότερη "ασφάλεια"..- Κύριοι μάλλον "ξεχάσατε" για ποιό λόγο λέγεστε "Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων"!

Τη βιντεοεπιτήρηση ακόμη και σχολικών συγκροτημάτων μεγάλης έκτασης κατά τις ώρες λειτουργίας τους νομιμοποιεί, υπό όρους, η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων.

Ακροβατώντας ανάμεσα στην προστασία της ιδιωτικότητας και την ασφάλεια προσώπων και αγαθών, η Αρχή δίνει, κατ' εξαίρεση, το δικαίωμα στις διοικήσεις των σχολείων, όπου δεν είναι πρακτικός ο έλεγχος των απομακρυσμένων εγκαταστάσεων, να λειτουργούν κάμερες που εστιάζουν σε απομακρυσμένα σημεία, αφού... ληφθεί υπόψη η γνώμη του διδακτικού προσωπικού, του συλλόγου γονέων και των μαθητικών συλλόγων, όπου υπάρχουν.

Καταρχήν προτείνει τη δοκιμαστική λειτουργία του συστήματος ώστε να αξιολογηθούν οι επιπτώσεις στην ανάπτυξη της προσωπικότητας και της ιδιωτικής ζωής των μαθητών, ενώ παρέχει τη δυνατότητα πρόσβασης στα στοιχεία που συλλέγονται.

Με πολυσέλιδη οδηγία της, που καταργεί προηγούμενη του 2000, επιχειρεί να καθορίσει τις ελάχιστες προϋποθέσεις για τη χρήση καμερών από δημόσιους φορείς ή ιδιώτες για την παρακολούθηση χώρων προσβάσιμων στο κοινό ή ιδιωτικών χώρων. Επισημαίνει ότι τα συστήματα βιντεοεπιτήρησης πρέπει να υπακούουν στην αρχή της αναλογικότητας, να εγκαθίστανται, δηλαδή, μόνον όταν έχουν αποκλειστεί άλλα ηπιότερα μέσα, όπως είναι οι έλεγχοι από προσωπικό ασφαλείας, συστήματα συναγερμού, καλύτερος φωτισμός.

Τα δεδομένα πρέπει να καταστρέφονται το αργότερο μέσα σε 15 ημέρες και υπό προϋποθέσεις για 3 μήνες, ενώ εμφανείς πινακίδες πρέπει να ενημερώνουν ότι ο χώρος βιντεοσκοπείται. Οι πολίτες για να ασκήσουν δικαίωμα αντίρρησης καταβάλλουν χρηματικό ποσόν, το οποίο επιστρέφεται σε περίπτωση που το αίτημά τους κριθεί βάσιμο. Ειδικότερα προβλέπεται για τη βιντεοεπιτήρηση:

* Πολυκατοικίες ή γραφεία.

Η εγκατάσταση γίνεται σε κοινόχρηστο χώρο με απόφαση του οργάνου που είναι αρμόδιο για τη διαχείριση του συγκροτήματος (π.χ.της γενικής συνέλευσης της πολυκατοικίας) σύμφωνα με τον Κανονισμό. Αν δεν υπάρχει σχετική πρόβλεψη στον Κανονισμό απαιτείται συναπόφαση των 2/3 των ενοίκων, ενώ απαγορεύεται να ελέγχεται η πρόσβαση στα κατ' ιδίαν διαμερίσματα. Επιτρέπεται, υπό όρους, η εγκατάσταση κάμερας από μεμονωμένο ιδιοκτήτη ή ένοικο για την επιτήρηση οχήματος.

* Τράπεζες.

Επιτρέπεται σε όλους τους χώρους, εκτός από τις τουαλέτες, και τα δεδομένα διατηρούνται το πολύ ώς 90 μέρες.

* Ξενοδοχεία, πανσιόν κ.λπ.

Πρέπει να περιορίζεται σε χώρους για τον έλεγχο εισερχομένων - εξερχομένων. Δεν επιτρέπεται η τοποθέτηση καμερών στους χώρους εστίασης και στους διαδρόμους που οδηγούν στα δωμάτια του ξενοδοχείου, στις τουαλέτες και στους χώρους που πραγματοποιούνται δραστηριότητες αναψυχής όπως πισίνες, γυμναστήρια, χώρους άθλησης, αποδυτήρια.

* Εμπορικά κέντρα και καταστήματα.

Επιτρέπεται στα σημεία εισόδου-εξόδου, στα ταμεία, στους χώρους φύλαξης χρημάτων, στις αποθήκες εμπορευμάτων και στάθμευσης. Κατ' εξαίρεση μπορεί να επιτραπεί σε χώρους που κυκλοφορούν οι πελάτες και συγκεκριμένα σε εμπορικά κέντρα ή σε καταστήματα που διακινούνται εμπορεύματα μεγάλης αξίας, όπως κοσμηματοπωλεία. Στις περιπτώσεις αυτές οι κάμερες πρέπει να εστιάζουν όσο το δυνατόν λιγότερο στα πρόσωπα των πελατών και των υπαλλήλων.

* Νοσοκομεία, κλινικές, ιατρεία, φυσικοθεραπευτήρια, διαγνωστικά κέντρα.

Πρέπει να περιορίζεται αποκλειστικά στη σημεία εισόδου, εξόδου, στους χώρους ταμείων ή κρίσιμων εγκαταστάσεων (αποθήκες ιατροφαρμακευτικού υλικού κ.λπ.). Οι κάμερες απαγορεύεται να ελέγχουν την κίνηση σε αίθουσες αναμονής, κυλικεία, χώρους εστίασης, σε διαδρόμους νοσοκομείου, θαλάμους ασθενών, εξέτασης, σε τουαλέτες, λουτρά, γραφεία γιατρών. Υπό προϋποθέσεις μπορεί να λειτουργούν για την επιτήρηση βαριά ασθενών ή ασθενών σε Μονάδες Εντατικής Θεραπείας.

* Μουσεία και αρχαιολογικούς χώρους.

Επιτρέπεται και όταν είναι ανοικτοί για το κοινό.

* Δημόσιους χώρους στάθμευσης.

Ναι στη λειτουργία για την αποφυγή κλοπής, διάρρηξης κ.λπ.

* Πρατήρια υγρών καυσίμων.

Επιτρέπεται την ημέρα και κατά τις νυχτερινές ώρες (20.00 ώς 08.00) στους χώρους που βρίσκονται οι αντλίες βενζίνης και οι αποθήκες καυσίμων.

* Εκκλησίες, νεκροταφεία.

Μόνον όταν οι χώροι είναι κλειστοί για το κοινό. Τι απαγορεύεται

* Η λήψη εικόνας από παράπλευρες οδούς και πεζοδρόμια.

Εξαιρούνται χώροι με αυξημένες ανάγκες ασφαλείας (κρατικά κτίρια, μεγάλα ξενοδοχεία) και χώροι όπου έχουν προηγηθεί επικίνδυνες επιθέσεις (μηχανήματα αυτόματης συναλλαγής τραπεζών).

*Η βιντεοεπιτήρηση εισόδων ή εσωτερικού γειτονικών κατοικιών, κτιρίων ή άλλων χώρων.

*Η λήψη εικόνας από χώρους και προθαλάμους τουαλετών, αποδυτήρια και λουτρά προσωπικού ή πελατών.

* Η λήψη εικόνας από χώρους εργασίας για την επιτήρηση των εργαζομένων.

Εξαιρούνται κρίσιμοι χώροι εργασίας, όπως στρατιωτικά εργοστάσια, τράπεζες, χώροι με χρηματοκιβώτια και ηλεκτρομηχανολογικό εξοπλισμό.

*Η βιντεοεπιτήρηση πρέπει να αποφεύγεται για παραβάσεις ήσσονος σημασίας, όπως για την αντιμετώπιση του καπνίσματος στα σχολεία ή τη ρίψη απορριμμάτων σε δημόσιους χώρους.


* Κάμερες με δυνατότητα στρέψης και εστίασης.

Επιτρέπονται μόνον για την παρακολούθηση προσώπων σε πραγματικό χρόνο. π.χ. για τη νυχτερινή ασφάλεια σε εργοστάσια, αποθήκες κ.λπ.

ΒΑΝΑ ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου