15/2/13

ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΧΡΗΣΤΟΥ ΜΑΤΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΤΡΟΧΟΣΦΙΓΚΤΗΡΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟ ΠΟΥ ΕΙΝ' ΟΙ ΔΑΓΚΑΝΕΣ;


Τη διάθεση 5.500 ευρώ για την αγορά συστήματος ακινητοποίησης οχημάτων (δαγκάνες στην καθομιλουμένη) αποφάσισε χθες η οικονομική επιτροπή του Δήμου Θεσσαλονίκης.

Επειδή πριν από 4 μήνες, στις 11 Οκτωβρίου 2012, η αρμόδια αντιδήμαρχος είχε αναγγείλει με ενθουσιασμό την έναρξη λειτουργίας του συστήματος ως ιδανικό μέσο για την αποφόρτιση του ιστορικού κέντρου, καλό θα ήταν να απαντήσει σε ορισμένα ερωτήματα:
1.       Αληθεύει ότι από τις 20 (12 μεγάλες και 8 μικρές) δαγκάνες που αγοράστηκαν, έφτασαν στην υπηρεσία μόνο οι 14 (12 μεγάλες και μόνο 2 μικρές);
2.       Αληθεύει ότι από τις 12 μεγάλες, σήμερα, μόλις 4 μήνες μετά, είναι σε χρήση μόνο οι 3;
3.       Αληθεύει ότι κάποιες από τις υπόλοιπες 9, τις έκλεψαν οι παραβάτες;
4.       Οι δαγκάνες είναι μέσο ακινητοποίησης του οχήματος του παραβάτη ή αγοράζονται “προκειμένου να πραγματοποιηθεί άμεσα η απομάκρυνση παράνομα σταθμευμένων οχημάτων”, όπως αναφέρει ο δήμαρχος στην προηγούμενη απόφαση για την αγορά τους;
Υπενθυμίζεται ότι κατά την έναρξη εφαρμογής του μέτρου, στις 11 Οκτωβρίου η κυρία Γούλα ειχε δηλώσει:
Βασικός στόχος της Διοίκησης του Δήμου είναι να πετύχει την αποφόρτιση του ιστορικού κέντρου και των υπόλοιπων σημείων της πόλης που παρουσιάζεται κυκλοφοριακή συμφόρηση. Έτσι η εφαρμογή του παραπάνω μέτρου συνδυάζεται με τις αυξημένες περιπολίες της Δημοτικής Αστυνομίας σε οδούς με έντονο πρόβλημα όπως η Λεωφόρος Νίκης, η Μητροπόλεως και η Παύλου Μελά.”
Μόλις προχθές ο συνάδελφος της Ανδρέας Κουράκης, είπε ότι ο δήμος απέτυχε στην αστυνόμευση της Παύλου Μελά. Πόσες φορές χρησιμοποιήθηκαν δαγκάνες στην Παύλου Μελά; Ποιός ήταν ο μέσος χρόνος απομάκρυνσης διπλοπαρκαρισμένου οχήματος το οποίο είχε ακινητοποιηθεί με δαγκάνες;
Είναι προφανές ότι η διοίκηση του Δήμου Θεσσαλονίκης νομίζει ότι υπάρχουν μαγικοί “τεχνικοί” τρόποι για την αντιμετώπιση της παράνομης στάθμευσης, όπως τα περίφημα “κολονάκια” στη Μητροπόλεως και οι δαγκάνες.
Θα συνεχίσει να αποτυγχάνει διότι καμία προσπάθεια της, δεν ενεργοποιεί τους ίδιους τους δημότες.
Η μείωση της χρήσης του αυτοκινήτου στο κέντρο της πόλης δεν επιτυγχάνεται με ευχολόγια και καταστολή αλλά με σχέδιο και πρόγραμμα, δύο άγνωστες λέξεις για την παρούσα διοίκηση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου