28/2/13

ΕΞΩΔΙΚΟ ΤΗΣ ΕΚΔΟΤΡΙΑΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥ ΝΤΟΡΑ ΣΚΟΡΔΑΛΑΚΗ ΚΑΤΑ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥ ΑΡΗ ΣΠΙΝΟΥ- ΕΝΩΠΙΟΝ ΠΑΝΤΟΣ ΑΡΜΟΔΙΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΑΡΧΗΣ ΕΞΩΔΙΚΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ, ΔΗΛΩΣΗ & ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ΤΟΥ ΑΡΗ ΣΠΙΝΟΥ '' Ο ΙΣΤΟΣ ΤΗΣ ΑΡΑΧΝΗΣ''


                   ΕΝΩΠΙΟΝ ΠΑΝΤΟΣ ΑΡΜΟΔΙΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΑΡΧΗΣ
                            ΕΞΩΔΙΚΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ, ΔΗΛΩΣΗ & ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

Θεοδώρας Σκορδαλάκη του Ιωάννη , εκδότριας – δημοσιογράφου, κατοίκου Ηλιούπολης

                                                           ΠΡΟΣ

Την εδρεύουσα στο Περιστέρι Αττικής (οδός Τσαλαβούτα, αρ. 9) ανώνυμη εταιρεία με την επωνυμία «ΕΞΤΡΑ ΚΟΜΜΙΟΥΝΙΚΕΙΣΟΝ ΤΕΧΝΟΛΟΤΖΙ, ανώνυμη εταιρεία τηλεόρασης EXCOM Α.Ε.», όπως κατά το νόμο εκπροσωπείται

                                          ----------------------------------

          Είμαι δημοσιογράφος και εκδότρια της τοπικής εφημερίδας των Νοτίων προαστίων:  «ΝΟΤΙΑ ΠΡΟΑΣΤΙΑ».
          Όπως με πληροφόρησε σημαντικός αριθμός γνωστών και φίλων, το Σάββατο 16 /2/2013 και στην εκπομπή του τηλεοπτικού σας σταθμού με τίτλο «Ο ΙΣΤΟΣ ΤΗΣ ΑΡΑΧΝΗΣ» (ώρες προβολής 10.30)  που παρουσιάζει ο δημοσιογράφος κ. Αρης Σπίνος και είχε ως θέμα υποθέσεις που αφορούν τον Δήμο Ηλιούπολης, υπήρξε σειρά αρνητικών και δυσφημιστικών αναφορών του ονόματός μου από τον καλεσμένο στην εκπομπή νυν δήμαρχο Ηλιούπολης (κ. Βαλασσόπουλο), τις οποίες μάλιστα αρχικά έδειχνε να αποδέχεται και ο παρουσιαστής της εκπομπής.

Αναζητώντας την εκπομπή για να διαπιστώσω τι ακριβώς αναφερόταν σε αυτή την βρήκα διαθέσιμη στο διαδίκτυο. Από την θέαση της εκπομπής έμεινα εμβρόντητη από τις πλείστες δυσφημιστικές αναφορές στο πρόσωπό μου.
Το θέμα της εκπομπής αφορούσε καταγγελίες και έλεγχο από τις αρμόδιες αρχές για μη νόμιμη λειτουργία κυλικείων σε κοιμητήρια της Ηλιούπολης.
Επί του περιεχομένου της εκπομπής επισημαίνω τα ακόλουθα:
1.-     Το θέμα αποκάλυψε πρώτη κατόπιν δημοσιογραφικής έρευνας η εφημερίδα «ΝΟΤΙΑ ΠΡΟΑΣΤΙΑ». Κατά παράβαση των αρχών της δημοσιογραφικής δεοντολογίας δεν υπήρξε αναφορά στην πηγή δημοσιότητας της πληροφορίας. Θεωρώ επιβεβλημένη την ανωτέρω αναφορά. 
2.-     Δηλώνω ότι πράγματι το θέμα και τα στοιχεία δεν δόθηκαν στον κ. Σπίνο από εμένα.
3.-     Ο νυν Δήμαρχος Ηλιούπολης κ. Βαλασόπουλος προέβη κατά την διάρκεια της εκπομπής σε δυσφημιστικές αναφορές για το πρόσωπό μου αφήνοντας να εννοηθεί και να αιωρείται καταγγελία εις βάρος μου για παράνομο χρηματισμό μου και «δωροδοκία» μου από τον προηγούμενο Δήμαρχο και παριστάμενο στην εκπομπή κ. Αναγνώστου. Ως είναι ευνόητο και επιβάλλει ο κώδικας δεοντολογίας, από την στιγμή που προέκυψε ζήτημα νομικής φύσης και ουσιαστικής δεοντολογίας που αφορούσε μη παριστάμενα και μη δημόσια πρόσωπα, ο σταθμός, η εκπομπή και ο δημοσιογράφος όφειλαν να σταματήσουν και απαγορεύσουν την αναφορά στο θέμα αυτό και να επιφυλαχθούν για την δημοσιογραφική του έρευνα, την σφαιρική διερεύνηση της «καταγγελίας» και την πρόσκληση των καταγγελλομένων προσώπων για την έκφραση της θέσης τους επί των «καταγγελλομένων». Αντ’ αυτού, αφέθηκε να διατυπωθεί να αιωρείται και να επαναφέρεται η δυσφημιστική για εμένα κατηγορία από τον καλεσμένο και επαναλαμβανόταν ως αδίκημα που θα ελεγχθεί, ενώ στην  πραγματικότητα πρόκειται για διαφανή και νόμιμη δικαιοπραξία και μάλιστα με ζημιωμένη την ανωτέρω εφημερίδα μου, καθώς η καταβολή του αντιτίμου των διαφημιστικών προβολών που αφορά, δεν έχει λάβει χώρα, η δε επιταγή που εκδόθηκε δεν είχε αντίκρισμα. Μετά την αρχική αναφορά του νυν Δημάρχου Ηλιουπόλεως σε ελεγκτέα συμπεριφορά μου ως παράνομης συναλλαγής, ακολούθησε η μεταβολή και ο νέος ορισμός της δυσφημιστικής κατηγορίας ως δήθεν εξαγοράς μου από τον τέως Δήμαρχο.
Τελικά το ζήτημα έμεινε κατά την ουσία του εκκρεμές και παρέμεινε για το πρόσωπό μου ανοικτή η δυσφημιστική αναφορά ότι με κάποιο τρόπο που μπορεί να είναι και παράνομος υπήρξε συναλλαγή μου με την δημοτική επιχείρηση «ΕΥΩΝΥΜΟΣ Α.Ε.» και τον προηγούμενο Δήμαρχο Ηλιούπολης.
4.-     Κατόπιν των ανωτέρω, υπήρξε και άλλη αναφορά στο πρόσωπό μου, η οποία με θίγει ως άνθρωπο και προσβάλλει την τιμή και την υπόληψή μου. Συγκεκριμένα, ο ίδιος ο παρουσιαστής της εκπομπής στρέφοντας το λόγο προς τον νυν Δήμαρχο και αναφερόμενος σε εμένα είπε τα ακόλουθα: «… με ενημερώνουν τώρα, ότι την ξυλοκοπήσατε δήμαρχε …». Με την αναφορά αυτή στο πρόσωπό μου, προσβλήθηκε η τιμή και η υπόληψή μου ως ανθρώπου και επαγγελματία, αφού αναφέρθηκα ως «ξυλοκοπημένη», ενώ έμεινε απόλυτα εκκρεμής η πηγή της διαψευσθείσας τελικά «πληροφορίας». Φυσικά και πάλι, ο οποιοσδήποτε τρίτος τηλεθεατής θα μπορούσε κάλλιστα να εννοήσει ότι εγώ είμαι ο μεταφορέας των πληροφοριών, οι οποίες μάλιστα στην συνέχεια αποδείχθηκαν και αβάσιμες. Μάλιστα, απορίας άξιον είναι το ζήτημα της χρήσης από τον παρουσιαστή ενεστώτα χρόνου («με ενημερώνουν τώρα …») σε μία μαγνητοσκοπημένη εκπομπή !. Και πάλι δεν προστατεύτηκε η τιμή και η υπόληψή μου και πάλι βρέθηκα εκτεθειμένη ενώπιον του τηλεοπτικού κοινού και δη με την αναφορά και αβάσιμων πληροφοριών που αφορούν το πρόσωπό μου !.  
5.- Είναι σαφές ότι οι συντελεστές της εκπομπής αιφνιδιάστηκαν από την αναφορά του ονόματός μου και τούτο αποδεικνύει σαφώς ότι δεν είχα δώσει εγώ τις πληροφορίες του ρεπορτάζ.  Όπως πληροφορήθηκα, η  εκπομπή ήταν μαγνητοσκοπημένη. Όμως, πέραν και πλέον των ανωτέρω, παρά την αρνητική και συκοφαντική δημόσια αναφορά στο πρόσωπό μου, δεν έχω κληθεί στην επόμενη εκπομπή προκειμένου να απαντήσω στις δήθεν καταγγελίες του νυν Δημάρχου και να προστατεύσω την κατά τρόπο ανοίκειο και αντιδεοντολογικό θιγείσα τιμή και υπόληψή μου. Ούτε μέχρι σήμερα ενημερώθηκα από συντελεστές της εκπομπής ή μου ζητήθηκε η θέση μου επί όσων αναφέρθηκαν και με αφορούν. Επισημαίνω ότι είμαι απλή πολίτης, δεν κατέχω δημόσιο αξίωμα (ώστε να δικαιολογείται η όποια δυσφημιστική αναφορά στο πρόσωπό μου) και η προστασία της προσωπικότητάς μου, της προσωπικής και επαγγελματικής μου τιμής και υπόληψης, αλλά και των προσωπικών μου δεδομένων αποτελεί κατά το νόμο υποχρέωση και του σταθμού σας.
6.- Επί της ουσίας δηλώνω τα ακόλουθα:
- Η εφημερίδα “ΝΟΤΙΑ ΠΡΟΑΣΤΙΑ” είναι παντελώς ανεξάρτητη και αδέσμευτη από πολιτικές και δημοτικές παρατάξεις. Η εφημερίδα προέβη μετά από έρευνα και ρεπορτάζ σε μία δημοσιογραφική αποκάλυψη σχετικά με την λειτουργία των κυλικείων στα νεκροταφεία του Δήμου Ηλιούπολης. Το ζήτημα της λειτουργίας των κυλικείων ελέγχεται από τις αρμόδιες αρχές.
- Δεν έχω δώσει με κανένα τρόπο και με κανένα μέσο οποιαδήποτε πληροφορία ή έγγραφο στον κ. Σπίνο ή σε οποιοδήποτε τρίτο πρόσωπο. Το ρεπορτάζ είναι δημοσιευμένο στην εφημερίδα «ΝΟΤΙΑ ΠΡΟΑΣΤΙΑ».
- Δεν υφίσταται καμία παράνομη ή αδιαφανής συναλλαγή μου με την δημοτική επιχείρηση «ΕΥΩΝΥΜΟΣ Α.Ε.» και τον προηγούμενο Δήμαρχο Ηλιούπολης. Πρόκειται για νόμιμη σύμβαση διαφημιστικής προβολής της επιχείρησης στην εφημερίδα «ΝΟΤΙΑ ΠΡΟΑΣΤΙΑ», για την οποία έχουν εκδοθεί όλα τα νόμιμα παραστατικά και τιμολόγια. Το αντίτιμο της συναλλαγής παραμένει μάλιστα ανεξόφλητο.  
- Δεν ξυλοκοπήθηκα από το νυν Δήμαρχο, ούτε θα το επέτρεπα ποτέ. Υπήρξε εντονότατη και απρόκλητη φραστική του επίθεση εναντίον μου, όταν εκτελώντας το δημοσιογραφικό μου καθήκον και προσκληθείσα σχετικώς παραβρέθηκα σε δημόσια συνάντηση φορέων αθλητικών συλλόγων της Ηλιούπολης με τον κ. Δήμαρχο. Το συμβάν το κατήγγειλα στο Δημοτικό Συμβούλιο και στα αρμόδια επαγγελματικά μου όργανα.
 Για τους λόγους αυτούς και με την ρητή επιφύλαξη παντός νομίμου δικαιώματός μου

          Διαμαρτύρομαι εντονότατα για τις ανωτέρω αντιδεοντολογικές συμπεριφορές που αφορούν την εκπομπή και τον τηλεοπτικό σας σταθμό, αλλά και για την διαμέσου του τηλεοπτικού σας σταθμού γενόμενη προσβολή της προσωπικότητάς μου, της προσωπικής και επαγγελματικής μου τιμής και υπόληψης, αλλά και των προσωπικών μου δεδομένων.
          Σας καλώ σε επανόρθωση της βλάβης που έχω υποστεί με αποκατάσταση της αλήθειας, της τιμής και της υπόληψής μου δια του τηλεοπτικού μέσου που τηρεί η εταιρεία σας και σας δηλώνω τα ανωτέρω δια της παρούσας εξωδίκου μου την οποία και σας καλώ να διαβάσετε και προβάλλετε ολόκληρη στην αμέσως επόμενη εκπομπή του κ. Σπίνου, προς αποκατάσταση των θιγέντων εννόμων αγαθών μου.
          Με την ρητή επιφύλαξη παντός νομίμου δικαιώματός μου, αρμόδιος δικαστικός επιμελητής, αφού αντιγράψει ολόκληρη την παρούσα στην οικεία έκθεση επίδοσης να την επιδώσει νόμιμα στην εδρεύουσα στο Περιστέρι Αττικής (οδός Τσαλαβούτα, αρ. 9) ανώνυμη εταιρεία με την επωνυμία «ΕΞΤΡΑ ΚΟΜΜΙΟΥΝΙΚΕΙΣΟΝ ΤΕΧΝΟΛΟΤΖΙ, ανώνυμη εταιρεία τηλεόρασης EXCOM Α.Ε.», όπως κατά το νόμο εκπροσωπείται για την παραλαβή της, προς γνώση της και για τις νόμιμες συνέπειες.
Επικολλήθηκε ένσημο υπέρ Τ.Π.Δ.Α. εξ Ευρώ 1,15.

Η ΕΚΔΟΤΡΙΑ
ΣΚΟΡΔΑΛΑΚΗ ΝΤΟΡΑ

                                                                                 Αθήνα 22Φεβρουαρίου 2013
                                                                                 Ο πληρεξούσιος Δικηγόρος
                                                                                   ΚΑΡΑΜΗΤΣΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ

             

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου