11/2/13

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ π. ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΥΠΑΥΛΟΥ ΕΙΡΗΝΑΚΗ ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΟΤΕΣ ΤΟΥ ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ


 Αγαπητές/οί  συνδημότισσες/ες
           Την 31η Δεκεμβρίου 2012 έληξε η θητεία μου στην θέση του Αντιδημάρχου των υπηρεσιών της Κοινωνικής Μέριμνας και Υγείας του Δήμου μας.

        Ήταν δυο χρόνια δύσκολα,  με την κοινωνία μας σε βαθειά  οικονομική ύφεση και υψηλή ανεργία. Κληθήκαμε να διαχειριστούμε πολλές προκλήσεις και δύσκολα προβλήματα την κάθε μέρα που περνούσε. Αν καταφέραμε να ανταποκριθούμε επαρκώς σε όσα κληθήκαμε να αντιμετωπίσουμε και αν δώσαμε άμεσα λύσεις όπου μπορούσαμε, θα το κρίνετε εσείς.
Εγώ από την πλευρά μου, τώρα  που απέρχομαι, γυρίζω πίσω το βλέμμα μου και αυτό συναντά το πλήθος των συνανθρώπων μας, που ήταν δίπλα μου στην πορεία αυτή των δύο χρόνων.  Θα ήταν άδικο εκ μέρους μου να μην τους θυμηθώ και να τους ευχαριστήσω για την βοήθεια και την συμπαράστασή τους, μιας και αυτά τα δύο χρόνια  προτίμησα να εργάζομαι με όλες τις δυνάμεις μου  από την θέση ευθύνης μου και να μην αναλώνομαι σε λόγια και δηλώσεις, αλλά να στέκομαι δίπλα στον κάθε συμπολίτη μας που είχε την ανάγκη μας και να τον ανακουφίσω όσο το επέτρεπαν οι δυνάμεις μου και η δύναμη της υπηρεσίας. Θέλω λοιπόν να ευχαριστήσω δημόσια την Δήμαρχο και  όλους τους δημοτικούς συμβούλους που με στήριξαν με την θετική τους ψήφο και ουδέποτε έφεραν αντιρρήσεις στις προτάσεις μου, που αποσκοπούσαν πάντα στο όφελος των πληττομένων από την κρίση συνδημοτών μας.                                                                                                                   Επίσης, οφείλω ένα μεγάλο ευχαριστώ στους υπαλλήλους της Κοινωνικής Υπηρεσίας ,από την κατώτερη μέχρι την ανώτερη βαθμίδα που υπέδειξαν υπευθυνότητα και σοβαρότητα στην εκτέλεση των καθηκόντων τους όλο αυτό το διάστημα, αλλά και στους υπαλλήλους των λοιπών υπηρεσιών του Δήμου, που ανταποκρίθηκαν σε οποιοδήποτε αίτημα μου για να επέμβουν όπου και όταν χρειαζόταν.                                                                                                                Το πολύ μεγάλο ευχαριστώ το απευθύνω στο δίκτυο εθελοντών και εθελοντριών του Δήμου , που οργανώθηκε και ξεκίνησε το έργο του επί των ημερών της θητείας μου με κύριο και αποκλειστικό σκοπό του την ανακούφιση του κάθε συνδημότη μας.                Η  συνεισφορά τους ήταν και παραμένει ανεκτίμητη και έχει αφήσει την σφραγίδα της σε όλους τους τομείς δράσης τους .Οι εθελοντές του  Δήμου μας είναι ένα ξεχωριστό κομμάτι της τοπικής κοινωνίας ,άνθρωποι με ευαισθησίες για τον συνάνθρωπο τους, εργατικοί ακούραστοι και όλοι τους έχουν πάντα μια ανοιχτή αγκαλιά για τον καθένα που έχει την ανάγκη τους και χρειάζεται την συμπαράσταση τους. Αισθάνομαι ιδιαίτερα υπερήφανος που τους γνώρισα. Τους ευχαριστώ καθένα χωριστά και θα αποτελούν πάντα ένα σημαντικό κομμάτι της ζωής μου.                                                                                                                        Δεν θα παραλείψω να ευχαριστήσω τους Εκπροσώπους και τα μέλη των ΚΑΠΗ για την άριστη συνεργασία που είχαμε και την βοήθεια τους στο έργο της Κοινωνικής υπηρεσίας, με  δράσεις που είχαν στόχο την ανακούφιση των δοκιμαζόμενων συνδημοτών μας, αποδεικνύοντας στην πράξη ότι είναι οι πραγματικοί αγωνιστές της ζωής.  Κλείνοντας θέλω να εκφράσω την ευγνωμοσύνη μου και να απευθύνω τις ευχαριστίες μου, στους Κληρικούς των Ιερών Ναών του Δήμου μας, στην εκπαιδευτική Κοινότητα, στον τοπικό τύπο αλλά και στον κάθε επώνυμο και ανώνυμο συνδημότη μας, που στάθηκαν δίπλα μας όλο αυτό το χρονικό διάστημα και ήταν αρωγοί στις προσπάθειες μας,  έτσι ώστε να πετύχουμε να μην φύγει κανείς δημότης μας από την Κοινωνική υπηρεσία χωρίς να λάβει τη βοήθεια που χρειαζόταν.                                                                                               Τέλος διαβεβαιώνω τον κάθε συμπολίτη μας ότι και από την νέα μου θέση, θα προσπαθήσω να είμαι πάντα δίπλα του , να ακούω με προσοχή τα προβλήματα και τις ανάγκες του και να αγωνίζομαι γι’ αυτά.
ΠΑΥΛΟΣ ΕΙΡΗΝΑΚΗΣ
Πρώην Αντιδήμαρχος Κοινωνικής Μέριμνας και Υγείας Δήμου                                    Αγίου Δημητρίου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου