28/6/13

Η LEAN MANAGEMENT ΔΙΟΡΓΑΝΩΝΕΙ ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ – WORKSHOP ΜΕ ΤΙΤΛΟ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ - SALES MANAGEMENT


Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Τρίκαλα, Στύρα Ευβοίας.
ΝΕΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
Σκοπός σεμιναρίου

Να επιτρέψει στους συμμετέχοντες να οργανώσουν τον χρόνο τους και τις επαφές τους με πελάτες κατά τρόπο που να απαιτούν πλέον την πώληση στην λογική της ακαριαίας – δραστικής συναλλαγής, μέσω της οργάνωσής τους.

Το σεμινάριο απευθύνεται

Σε επιχειρηματίες, επιχειρηματικές ομάδες, προϊσταμένους & στελέχη πωλήσεων.

Ημερομηνίες και τόποι υλοποίησης

Σαβ 29/06, Στύρα Ευβοίας, 17:00-22:00, Sunset Hotel


Παρ 05/07, Θεσσαλονίκη, 13:00-18:00, Hotel Vergina

Σαβ 06/07, Τρίκαλα, 17:00-22:00, Gallery Art Hotel

Διάρκεια σεμιναρίου: 5 ώρες (το σεμινάριο έχει πρωινή και απογευματινή υλοποίηση, ανά πόλη)

Κόστος σεμιναρίου-workshop: 137 ευρώ συν ΦΠΑ, ανά άτομο.

Προσφορά σεμιναρίου: Το δεύτερο άτομο δωρεάν. Σε περίπτωση 2 συμμετοχών το κόστος των 137 ευρώ συν ΦΠΑ αφορά τη μια συμμετοχή και ο δεύτερος παρακολουθεί το σεμινάριο εντελώς δωρεάν. Μεγάλο όφελος και κέρδος για επιχειρηματικές ομάδες, συνεταίρους ή συναδέλφους ιδίας επιχείρησης.

Περιεχόμενα

Τεχνικές οργάνωσης πωλήσεων.

Τι σημαίνει οργανωτική δομή δρομολογίου;

Τεχνικές οργάνωσης πωλήσεων για βέλτιστα αποτελέσματα (best practices). Τεχνικές μεγιστοποίησης αριθμού επαφών. Προσδιορισμός / αναθεώρηση περιοχών. Club πελατών και ταξινόμηση τους στις κατηγορίες 48, 24, 12, 6, 4, 2 & 0. Η τεχνική «πρόσω ολοταχώς» και η πιο κατάλληλη προτροπή για πωλήσεις εντός και εκτός έδρας.

Πως γίνεται η πρόβλεψη – κατάρτιση πωλήσεων έκαστου πωλητή;

Προγραμματισμός επαφών. Βέλτιστο έργο πωλήσεων ανά επικοινωνία με πελάτη στη λογική του βραχυ-μεσοπρόθεσμου θερισμού πωλήσεων. Καταπολέμηση τοξικών πεποιθήσεων που μειώνουν πωλήσεις. Πελάτες-ευκαιρίες, πελάτες-απειλές/χασίματος χρόνου

Ποια η καλύτερη δυνατή έναρξη έκαστης ημέρας πωλήσεων;

Η τεχνική της ισορροπίας. Η τεχνική της ελεύθερης προσχεδιασμένης επιλογής. Η τεχνική της διαδικασίας. Η διάκριση των πελατών σε κοκόρια και κουκουβάγιες. Κατάλληλες ερωτήσεις για βολικά ραντεβού.

Ποια είναι τα μέσα επίτευξης σοβαρών πωλήσεων; Καθώς τρέχει η ημέρα πωλήσεων πως ξέρουμε ότι όλα θα πάνε καλά;

Πρακτικά ημερολόγια. Η τσάντα πωλήσεων και τα περιεχόμενά της. Ο θερισμός πωλήσεων και η σπορά επαφών. Μικρές – μεσαίες – μεγάλες τορπίλες. Ξάφρισμα-σκανάρισμα της αγοράς. Οι τεχνικές 20 επί 20 και 30 επί 1

Κατά τη διάρκεια μιας εβδομάδας πωλήσεων τι τεχνικές πρέπει να εφαρμόζει ο πωλητής;

Η αρχή 90-10. Ο φαύλος κύκλος της αναβλητικότητας και πως σπάει. Η τεχνική της ανώτερης στρατηγικής ανά εβδομάδα πωλήσεων.

Λήξη εβδομάδας πωλήσεων. Τι ευκαιρίες περιέχει ο απολογισμός και το κλείσιμο έκαστης εβδομάδας πωλήσεων;

Προϋπολογισμός – Απολογισμός. Τα γρήγορα παραδοτέα προς τους πελάτες που μόλις συναντήσαμε. Τεχνικές ακαριαίας εξυπηρέτησης πελατών / υποψηφίων πελατών. Η τεχνική της εγκεφαλικής διείσδυσης ανά πελάτη.

Τεχνικές διοίκησης πωλήσεων

Ποια τα καθήκοντα πωλήσεων ανά πωλητή και manager;


Τεχνικές και πήγες αναζήτησης υποψηφίων πελατών. Αρχεία πελατών και αναπληροφόρηση. Ατομικό management. Καθήκοντα πωλήσεων συμβατά με την υλοποίηση των στρατηγικών της εταιρείας για τις πωλήσεις και το marketing.

Πως η προετοιμασία πωλήσεων οδηγεί σε ακαριαίες πωλήσεις;

Τεχνικές καθαρής πώλησης. Καθορισμός των στόχων των πωλήσεων. Προετοιμασία για τις διαπραγματεύσεις πωλήσεων.

Ποιες δεξιότητες της προσωπικής πώλησης οδηγούν σε ακαριαία πώληση.

Τεχνικές ουσιαστικού ανοίγματος νέων πελατών. Τεχνικές πώλησης με βάση τους πελάτες του πελάτη που έχει ο πωλητής ενώπιών του. Η παρουσίαση και η επίδειξη από την πλευρά του πωλητή και όχι του πελάτη. Οι πωλήσεις μέσω συστάσεων και πως κλιμακώνονται.

Πως τιμολογούμε άμεσα διάφορες κατηγορίες πελατών;

Τεχνικές ανάπτυξης σχέσεων με όλους τους τύπους πελατών στην λογική της ανάπτυξης του key accountmanagement, στη λογική της εφαρμογής της δραστικής πώλησης και της γρήγορης παράδοσης πάσης φύσεως παραδοτέων εργασιών προς πελάτες.

Πως φροντίζουμε πελάτες; Πως τους ξαφνιάζουμε και πως γίνονται διαφημιστές μας;

Τακτικές πωλήσεων μέσω σχέσεων. Άμεσο marketing με στόχο την ακαριαία πώληση και την αύξηση της εταιρικής φήμης και της προσωπικής φήμης του πωλητή.

Δικαίωμα συμμετοχής & απόκτησης εκπαιδευτικού υλικού 

1. Επικοινωνήστε απευθείας με τον εισηγητή κο Χρήστο Λάζαρη για πρόσθετες πληροφορίες ή επισκεφτείτε το site μας www.e-management.gr για να κατεβάσετε σε pdf το συγκεκριμένο αρχείο και για να δείτε τις δραστηριότητες της Lean Management από το έτος ίδρυσής της, το 2000, έως και σήμερα.

2. Κόστος συμμετοχής στο σεμινάριο – workshop €137 συν ΦΠΑ ανά άτομο, τελικό πληρωτέο ποσό με προπληρωμή στο λογαριασμό της Alpha 146002320011327, IBAN: GR85 0140 1460 146002320011327. Δυνατότητα επιτόπου πληρωμής υπάρχει και αφορά το ποσό των 150 ευρώ συν ΦΠΑ.

3. Σε περίπτωση 2 συμμετοχών το κόστος των 137 ευρώ συν ΦΠΑ αφορά τη μια συμμετοχή και ο δεύτερος παρακολουθεί το σεμινάριο εντελώς δωρεάν.

4. Σε περίπτωση αδυναμίας παρακολούθησης μπορείτε να παραγγείλετε το εκπαιδευτικό υλικό του σεμιναρίου στην τιμή των 42,50 ευρώ, χωρίς χρέωση μεταφορικών, μέχρι τέλος Ιουνίου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου