Το πρώτο μικρό υβριδικό της Toyota, αποτελεί και προπομπό της νέας γενιάς Yaris που είναι προ των πυλών |
Η συνδυαστική ισχύς φτάνει τους 136 ίππους, με την κατανάλωση να είναι μόλις 3,8 λίτρα/100 χιλιόμετρα |
Toyota Yaris HSD ConceptΤο πρωτότυπο Yaris HSD Concept αποτελεί, τόσο τον προπομπό της νέας γενιάς του μικρού Toyota, όσο και το προς τα κάτω συμπλήρωμα της οικογένειας υβριδικών μοντέλων της φίρμας. Διαθέτει το δοκιμασμένο υβριδικό σύστημα HSD, των Prius και Auris που μεταφράζεται σε θερμικό κινητήρα 1,8 λίτρων απόδοσης 99 ίππων και ηλεκτροκινητήρα 82 ίππων. Η συνδυαστική ισχύς φτάνει τους 136 ίππους, με την κατανάλωση να είναι μόλις 3,8 λίτρα/100 χιλιόμετρα (εκπομπές ρύπων CO2: 89 γρ./χιλιόμετρο). Υπό προϋποθέσεις το υβριδικό Υaris μπορεί φυσικά να κινηθεί και αμιγώς ηλεκτρικά.
|
Η αυτονομία του αμιγώς ηλεκτρικού iQ φτάνει τα 105 χιλιόμετρα και οι πωλήσεις του στην Ευρώπη θα αρχίσουν το 2012 |
Η φόρτιση των μπαταριών διαρκεί 4 ώρες |
Toyota iQ EV PrototypeΠρεμιέρα στη Γενεύη για το αμιγώς ηλεκτρικό πρωτότυπο iQ που βρίσκεται πολύ κοντά στην έκδοση παραγωγής. Βασισμένο στο FT-EV Concept, το iQ EV εφοδιάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 63 ίππων, που τροφοδοτείται από μπαταρία ιόντων λιθίου έχοντας αυτονομία 105 χιλιόμετρα. Η Toyota θα ξεκινήσει τις δοκιμές του οχήματος μέσα στο 2011, προτού αρχίσει να το πουλά με μορφή leasing στην Ευρώπη μέσα στο 2012. Τέλος τα 0-100 χ.α.ω. του μοντέλου έρχονται σε 14 δλ. ενώ η τελική του ταχύτητα είναι τα 125 χ.α.ω.
|
Το Prius+ είναι η πολυχρηστική έκδοση του υβριδικού Prius και κινείται από το γνωστό υβριδικό σύστημα HSD της ιαπωνικής φίρμας |
Το αυτοκίνητο θα μπει σε παραγωγή στις αρχές του 2012 |
Toyota Prius+Το Prius+ είναι ουσιαστικά η πολυχρηστική έκδοση του υβριδικού Prius και πρόκειται να μπει σε παραγωγή στις αρχές του 2012. Σύμφωνα με την Toyota, το Prius+ είναι το πιο «καθαρό» 7θέσιο μοντέλο στην Ευρώπη και διαθέτει 7 ανεξάρτητα καθίσματα σε 3 σειρές. Η χαμηλή μέση κατανάλωση είναι αποτέλεσμα του υβριδικού συστήματος Hybrid Synergy Drive και της αεροδυναμικής σχεδίασης (Cd 0,29). Το υβριδικό σύστημα είναι το ίδιο με του Prius και απαρτίζεται από έναν 1.800άρη βενζινοκινητήρα και έναν ηλεκτροκινητήρα, ενώ για πρώτη φορά σε υβριδικό Toyota χωρίς τεχνολογία plug-in, η μπαταρία είναι ιόντων λιθίου. Το Prius+ διαθέτει τρία προγράμματα οδήγησης: EV (αμιγώς ηλεκτρική), ECO και POWER.
|
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου