28/9/10

ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΓΛΥΦΑΔΑΣ ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ Κ. ΒΑΡΒΙΤΣΙΟΤΗ...??? «ΘΑ ΧΑΣΟΥΝ ΤΟΝ ΥΠΝΟ ΤΟΥΣ ΟΣΟΙ ΣΤΑΘΟΥΝ ΕΜΠΟΔΙΟ ΣΤΗ ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΓΛΥΦΑΔΑΣ»

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ (2) - «ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΤΗ ΓΛΥΦΑΔΑ» 28/9/10
«ΘΑ ΧΑΣΟΥΝ ΤΟΝ ΥΠΝΟ ΤΟΥΣ ΟΣΟΙ ΣΤΑΘΟΥΝ ΕΜΠΟΔΙΟ ΣΤΗ ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΓΛΥΦΑΔΑΣ»

«Στις 30 Αυγούστου ανακοίνωσα την υποψηφιότητά μου για τη θέση ευθύνης του δημάρχου Γλυφάδας, το Δήμο στον οποίο γεννήθηκα, μεγάλωσα, ζω και αγαπώ. Από την πρώτη στιγμή έθεσα μία σειρά συγκεκριμένων αρχών και κανόνων τους οποίους δεσμεύθηκα να τηρήσω και κάλεσα όλους τους συνυποψήφιους μου να κάνουν το ίδιο.

Δυστυχώς, ακόμη δεν έλαβα καμία απάντηση στην πρόσκλησή μου.

Αντίθετα, η Γλυφάδα σήμερα έχει γεμίσει πανώ και αφίσες σε όλους τους Δημόσιους χώρους, ακόμη και στον περίβολο των σχολείων, ενώ κάποιοι ξεκίνησαν την «βρώμικη» τακτική των ανώνυμων εφημερίδων και φέιγ-βολάν, ρυπαίνοντας την πόλη, προσβάλλοντας την αισθητική μας και σπιλώνοντας προσωπικότητες ακολουθώντας τη μέθοδο του «φωνάζει ο κλέφτης για να φοβηθεί ο νοικοκύρης».


Επίσης, δημοσιοποίησα αμέσως το πόθεν έσχες μου των τελευταίων 10 ετών, ενώ απαίτησα από όλους τους υποψήφιους δημοτικούς συμβούλους του συνδυασμού μου να προσκομίσουν αντίγραφο του ποινικού τους μητρώου.

Κάτι τέτοιο δεν είναι υποχρεωτικό από το Νόμο, αποτελεί όμως για εμένα ζήτημα αρχής. Παράλληλα, δεσμεύτηκα ότι θα είναι στη διάθεση όλων των δημοτών το πόθεν έσχες όλων των δημοτικών συμβούλων που θα εκλεγούν. Καθιστώ έτσι σαφές ότι σε ζητήματα αρχής και σε ζητήματα ηθικής τάξης είμαι κάθετος.

Η εποχή της «βρώμικης» Γλυφάδας, των υπόγειων διαδρομών και της αδιαφάνειας έχουν περάσει ανεπιστρεπτί.

Όσοι προσπαθήσουν να σταθούν εμπόδιο θα χάσουν τον ύπνο τους.

Ξημερώνει μια νέα μέρα για την πόλη μας».
Αναδημοσίευση korner

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου