15/6/13

''ΠΙΟ ΕΛΛΗΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ''


Ρε, μου λένε μερικοί φίλοι (είτε με μηνύματα, είτε φεύγοντας από το προφίλ μου), τι έχεις πάθει και έχεις γίνει "πιο Έλληνας από τους Έλληνες", στο θέμα της ΕΡΤ;Απαντώ (και εκεί και εδώ): Όταν πρόκειται για την ΕΡΤ, και γενικά την ελευθερία του τύπου, δεν χρειάζεται να είσαι Έλληνας (δημοσιογράφος), για να την υπερασπιστείς με κάθε κόστος. Και αυτό που κάνω, μπορεί να έχει (ήδη έχει ένα μικρό) κόστος. Αλλά δεν θα σταματήσω να το κάνω. Δεν ξεχνώ πως, δημοσιογράφος έγινα κυρίως εξαιτίας των ελληνικών ΜΜΕ. Δεν ξεχνώ πως, την ώρα που το κράτος ήθελε να με διώξει - για λόγους που λίγο πολύ, όσοι ξέρουν την ιστορία, τις ξέρουν- οι Έλληνες συνάδελφοί μου, μου συμπαραστάθηκαν γενναία. Χωρίς έκπτωση. Και οι συνάδελφοι της ΕΡΤ. Της "αδιαφανής και σπάταλης" ΕΡΤ. Αλλά περισσότερο απ'όλα, προερχόμενος από ένα καθεστώς που η ελευθερία του τύπου ήταν ουτοπία, δεν θα μπορούσα να πράξω αλλιώς. Και ας μην ζω στην Ελλάδα. Τώρα, ακόμα περισσότερο, θεωρώ καθήκον μου να συμπαρασταθώ στους συναδέλφους μου. Αλλά και σε όλους τους Έλληνες και εκείνους που ζουν στην Ελλάδα χωρίς να είναι Έλληνες, και με την απόφαση αυτή, στερούνται τη δυνατότητα να παρακολουθούν Δημόσια Τηλεόραση. Να συμπαρασταθώ σε όσους χάσανε την ΕΡΤ, αν και ζουν εκτός Ελλάδας. Στην ίδια μου τη μάνα, όπως έγραψα και στο Protagon.
Αυτές, κυρίως, είναι οι αιτίες, που στο θέμα της ΕΡΤ, έγινα "πιο Έλληνας από τους Έλληνες".
Niko Ago /www.epikoinonia-arg.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου