7/6/10

ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΟΝΙΔΗΣ: ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ ΕΚΠΛΗΞΗ!

Ζητήσαμε από τον Βασίλη Κονίδη, παλαιό στέλεχος της Νέας Δημοκρατίας, αλλά και με μακροχρόνια πείρα στα διοικητικά του Δήμου Γλυφάδας, να μας πει εάν αληθεύουν οι φήμες που τον φέρνουν υποψήφιο Δήμαρχο Γλυφάδας και μάλιστα με αξιώσεις, η απάντησή του ήταν: «Nαι, αποφάσισα να θέσω τον εαυτό μου στην διάθεση της Νέας Δημοκρατίας για την πιθανή στήριξή της στο πρόσωπό μου, θα υποβάλλω τον εαυτό μου στην κρίση και στην αξιολόγησή της.»

«Καθοριστικό ρόλο στην απόφασή μου είχε το γεγονός ότι βλέποντας την Γλυφάδα να μαραζώνει από την απραξία, την κακοδιοίκηση και την σπατάλη του δημοτικού χρήματος της απερχόμενης διοίκησης του Γ. Θεοδωρόπουλου, δεν θα μπορούσα να μην προσφερθώ ν’ αποδείξω (εάν μου δοθεί η δυνατότης) ότι υπάρχουν άνθρωποι που μπορούν να διοικήσουν και μάλιστα με εντιμότητα.»


Σημειώνουμε ότι ο κ. Κονίδης διεκδικεί την στήριξη της Νέας Δημοκρατίας επί 20 χρόνια, όμως οι κομματικές γνωριμίες άλλων υποψηφίων απεδείχθησαν ισχυρότερες και έτσι οι κ.κ. Λανδράκης και Θεοδωρόπουλος προτιμήθηκαν.

Ο Β. Κονίδης από το 1989 έχει εξηγήσει-κοινοποιήσει το όραμα, το πρόγραμμά του για την ανάπτυξη της Γλυφάδας από το 1989! Τον ρωτήσαμε λοιπόν τι το καινούργιο έχει η πρότασή του και απάντησε:

«Τα προβλήματα είναι γνωστά και συγκεκριμένα, η ικανότης για σωστή, έντιμη διοίκηση είναι το ζητούμενο. Εγώ δεσμεύομαι προσωπικά ότι, εάν με τιμήσουν η Νέα Δημοκρατία και οι πολίτες της Γλυφάδας, θα φύγω φτωχότερος και ούτε κατά ένα Ευρώ πλουσιότερος, στο τέλος της θητείας μου. Ο κόσμος δεν αντέχει άλλους ιδιοτελείς «ηγέτες» θα δουλέψω για την πόλη μου για πέντε χρόνια και θα κριθώ. Επίσης προτίθεμαι ν’ ανανεώσω ριζικά την παράταξη και να στείλω σπίτι τους αυτούς για τους οποίους έχουν ακουστεί τα μύρια όσα, χρειαζόμαστε νέο ηθικό-ικανό αίμα και την συνδρομή ολίγων παλαιών που απέδειξαν ότι είναι σοβαροί και τίμιοι. Ο λαός μας δεν θέλει άλλους κλέφτες και ανίκανους, είναι πολύ οργισμένος και δικαίως.»



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου