14/1/11

ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟΥ ΤΟΥ Α4


ΕΚΦΡΑΖΟΥΜΕ την έντονη διαμαρτυρία μας για την απόφαση του ΟΑΣΑ να τροποποιήσει το δρομολόγιο του Α4 στην περιοχή της Αργυρούπολης.

Η Αργυρούπολη, εδώ και πολλά χρόνια, έχει κακή λεωφορειακή εξυπηρέτηση των πολιτών της, που πάρα τις επανειλημμένες διεκδικήσεις των κατοίκων και των φορέων της δεν έχει ακόμη βελτιωθεί. Στην κατάσταση αυτή έρχεται τώρα να προστεθεί και η απαράδεκτη απόφαση του ΟΑΣΑ να συγχωνεύσει το δρομολόγιο του Α4 με του 208 με αποτέλεσμα:

1) Το 1/3 του εμπορικού δρόμου της Λ Κύπρου να μην εξυπηρετείτε καθόλου από το Α4, όπως και οι κάτοικοι της ευρύτερης περιοχής Πολεμιστών και της περιοχής ανάμεσα στις Λεωφ. Γερουλάνου και Κύπρου.

2) Η συγχώνευση των δρομολογίων για να καλύπτει μαζί Ελληνικό, Αργυρούπολη και Κάτω Ηλιούπολη έχει ως αποτέλεσμα να μην επαρκούν τα δρομολόγια για τους εκαντοντάδες ταλαιπωρημένους εργαζόμενους που «στοιβάζονται» κυριολεκτικά στα λεωφορεία, ιδιαίτερα τις πρωινές ώρες αιχμής. Διαπιστώνεται το απαράδεκτο φαινόμενο, πριν το λεωφορείο Α4 φτάσει στην πλατεία του πρώην τέρματος του 208 να μην χωράει πλέον άλλους επιβάτες!!

3) Ο ΟΑΣΑ όχι μόνο δεν έκανε καμία διαβούλευση με τον τ. Δήμο Αργυρούπολης, αλλά καταργεί από το χάρτη ακόμη και το όνομα του νέου Καλλικράτειου Δήμου Ελληνικού- Αργυρούπολης, ενώ όλες πλέον οι συγκοινωνιακές γραμμές προς την περιοχή δεν αναφέρονται καν στην Αργυρούπολη.

ΖΗΤΟΥΜΕ

Να ανακληθεί άμεσα η καθ’ όλα απαράδεκτη απόφαση του ΟΑΣΑ για τροποποίηση του δρομολογίου του Α4 στην Αργυρούπολη και να γίνει επαναφορά του δρομολογίου του Α4 και του 208 στο προηγούμενο πρόγραμμα τους.

ΔΗΛΩΝΟΥΜΕ

Ότι θα στηρίξουμε τη δημοτική αρχή στις επιβαλλόμενες ενέργειες της που την καλούμε να αναλάβει, ενώ θα προβούμε και ως δημοτική παράταξη στις αναγκαίες ενέργειες και κινητοποιήσεις για αποκατάσταση της αδικίας που έγινε σε βάρος της εξυπηρέτησης του λαού της πόλης μας.

ΕΚΦΡΑΖΟΥΜΕ , τέλος, ΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΑΣ

Στην οποιαδήποτε σχεδιαζόμενη αύξηση των εισητηρίων στις αστικές συγκοινωνίες δεδομένου ότι καλύπτουν τις ανάγκες, κυρίως, των εργαζομένων, των χαμηλοσυνταξιούχων και των φοιτητών, το εισόδημα των οποίων έχει συρρικνωθεί και δεν επιτρέπει άλλη επιβάρυνση στην αναγκαία χρήση της δημόσιας συγκοινωνίας.
ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΤΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου