20/6/11

ΤΑ ΠΙΟ ΕΥΡΥΧΩΡΑ ΜΙΚΡΑ!






Το Honda Jazz διακρίνεται για τη συνολική του πρακτικότητα όσο και για τους πολύ καλούς χώρους του

Εσωτερικά τα κύρια στοιχεία του είναι η πολύ καλή ορατότητα καθώς και οι πολλοί αποθηκευτικοί χώροι

Η χωρητικότητα του είναι τα 335 λίτρα που μπορεί να μεγαλώσει έως τα 883 λίτρα με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων
Honda JazzΗ νεότερη γενιά του Honda Jazz ακολουθεί τη φιλοσοφία του προγενέστερου μοντέλου, που παρουσιάστηκε το 2002 και συνδύαζε την ευελιξία ενός μικρού αυτοκινήτου με την αυξημένη πρακτικότητα ενός πολυχρηστικού. Το αυτοκίνητο μεγάλωσε σε μήκος, πλάτος και μεταξόνιο κατά 55 (3.900 χλστ.), 20 (1.695 χλστ.) και 50 χλστ. (2.500 χλστ.) αντίστοιχα, ενώ μόνο το ύψος παρέμεινε ίδιο (1.525 χλστ.) με του προγενέστερου μοντέλου. Επιπλέον, φαρδύτερο είναι το εμπρός μετατρόχιο κατά 35 χλστ. και το πίσω κατά 30 χλστ., γεγονός που με τη σειρά του -μαζί με το πιο μακρύ μεταξόνιο- έχει βελτιώσει την οδική συμπεριφορά. Στο θάλαμο των επιβατών του καινούργιου Jazz τα πλαστικά που έχουν χρησιμοποιηθεί στο ταμπλό και σε επιμέρους επιφάνειες είναι σκληρά και δείχνουν ανθεκτικά στο πέρασμα του χρόνου. Ωστόσο, πιο πολύ ικανοποιούν με τη στιβαρή τους συναρμογή και την προσοχή που έχει δοθεί στις ενώσεις μεταξύ των διαφόρων τμημάτων. Στην καμπίνα του μικρού Honda θα φιλοξενηθούν με άνεση τέσσερα ενήλικα άτομα, ενώ ένας ακόμα στο πίσω κάθισμα θα βολέψει τα πόδια του χάρη στο χαμηλό κεντρικό τούνελ. Για τις αποσκευές ο αντίστοιχος χώρος είναι 335 λτ. και αυξάνεται έως τα 883 λτ. (μέχρι το ύψος των παραθύρων) με την αναδίπλωση του πίσω καθίσματος, που γίνεται με πάρα πολύ εύκολο τρόπο και δημιουργεί ένα επίπεδο δάπεδο. Επιπλέον, οι βάσεις του πίσω καθίσματος μπορούν να ανασηκωθούν κατά 90 μοίρες, πράγμα που επιτρέπει τη μεταφορά ενός ψηλού αντικειμένου σε όρθια θέση.
Το νέο Jazz είναι εύκολο στους χειρισμούς, πράγμα που το κάνει πιο άνετο και ξεκούραστο στην οδήγηση σε συνθήκες αστικού περιβάλλοντος. Από τα πρώτα στοιχεία που εκτιμώνται είναι και η απρόσκοπτη περιμετρική ορατότητα, την οποία εξασφαλίζουν οι πολλές και μεγάλες γυάλινες επιφάνειες, οι ευμεγέθεις εξωτερικοί καθρέφτες και η σχετικά ψηλή θέση οδήγησης. Από πλευράς κινητήρα ο 1,4 λίτρων με τους 99 ίππους αποτελεί την πιο σωστή επιλογή, έναντι του 1,2 λίτρων με τους 90 ίππους τόσο λόγω επιδόσεων όσο και κατανάλωσης. Έτσι ο 1,4 έχει κατανάλωση στα 5,2 λίτρα/100 χιλιόμετρα και ρύπους CO2 στα 123 γρ./χιλιόμετρο. Η τιμή του μοντέλου ξεκινά από τα 15.475 ευρώ για την έκδοση 1.4


Αναμφίβολα από τις κορυφαίες επιλογές στην κατηγορία, που συνδυάζει ποιότητα και ευελιξία

Κυρίαρχο στοιχείο αποτελεί η υψηλή ποιότητα κατασκευής

Για τις αποσκευές ο αντίστοιχος χώρος έχει μεγάλο άνοιγμα και χωρητικότητα 435 λτ
Mercedes A-ClassΑναμφίβολα η premium κατασκευή της παρέας, η Mercedes A-Class συνδυάζει την κορυφαία ποιότητα του κατασκευαστή, με μικρούς χώρους και πρακτικότητα. Στο θάλαμο των επιβατών κυρίαρχο στοιχείο αποτελεί η υψηλή ποιότητα κατασκευής, την οποία ενισχύουν τα μαλακά πλαστικά σε όλες σχεδόν τις επιφάνειες και η στιβαρή τους συναρμολόγηση. Από πλευράς εργονομίας, τα επιμέρους χειριστήρια είναι εύχρηστα, ενώ όσον αφορά στη θέση οδήγησης είναι βολική και θα ήταν επιθυμητό το τιμόνι να ρυθμίζεται και ως προς την απόσταση από τον θώρακα στη βασική έκδοση και να μην αποτελεί στοιχείο του προαιρετικού εξοπλισμού. Από πλευράς χώρων, η Mercedes είναι αρκετά φιλόξενη για 4 ή και 5 ενήλικους επιβάτες, οι οποίοι παράλληλα κάθονται ψηλά, χάρη στο πάτωμα τύπου "σάντουιτς". Για τις αποσκευές υπάρχουν 435 λίτρα, τα οποία είναι πλήρως εκμεταλλεύσιμα, χάρη στο τετραγωνισμένο σχήμα του πορτ μπαγκάζ, με το μεγάλο άνοιγμα και το χαμηλό κατώφλι φόρτωσης. Επιπλέον, το δάπεδο μπορεί να ανυψωθεί, προκειμένου να δημιουργεί ένας επίπεδος αποθηκευτικός χώρος όταν αναδιπλωθεί το πίσω κάθισμα.
Η «Α» συνδυάζει με επιτυχία την ευκολία και την ευελιξία στην οδήγηση στην πόλη, με την υψηλή ασφάλεια και σταθερότητα σε γρήγορους ρυθμούς ενός ταξιδιού. Στις αστικές μετακινήσεις το μήκους 3.838 χλστ. αμάξωμα διευκολύνει στις μανούβρες, σε συνδυασμό με την ψηλή θέση οδήγησης, τα μεγάλα πλευρικά παράθυρα και το ελαφρύ τιμόνι. Σε επίπεδο άνεσης τα καθίσματα δεν κουράζουν και ο θόρυβος κύλισης των τροχών είναι χαμηλός, ενώ η ανάρτηση με τη σφιχτή ρύθμιση αμβλύνει με ικανοποιητικό τρόπο τις περισσότερες ανωμαλίες των δρόμων, αν και στις πιο έντονες ο πίσω παραβολικός άξονας αντιδρά με αναπήδηση και "ξερή" απόσβεση. Από πλευράς κινητήρα η βασική έκδοση χρησιμοποιεί σύνολο 1,5 λίτρων με 95 ίππους, και μέση κατανάλωση στα 6,7 λίτρα/100 χιλιόμετρα (CO2: 139 γρ./χιλιόμετρο). Η τιμή του μοντέλου ξεκινά από τα 19.950 ευρώ.


H ανανεωμένη Fabia δέχθηκε μικρές αισθητικές επεμβάσεις, ενώ η σημαντικότερη προσθήκη είναι ο κινητήρας 1.2 TSI

Πιο σύγχρονη εμφάνιση απέκτησε το εσωτερικό της Fabia, με την προσεγμένη ποιότητα και την πολύ καλή εργονομία

Το πορτ μπαγκάζ των 315 λτ. είναι από τα μεγαλύτερα της κατηγορίας, ενώ διακρίνεται και για το τετραγωνισμένο του σχήμα
Skoda FabiaΑρκετά διακριτική είναι η αισθητική ανανέωση που έγινε στο αμάξωμα της Fabia πριν από λίγο καιρό, η οποία αφορά στο εμπρόσθιο τμήμα και καθόλου στο πίσω. Πιο συγκεκριμένα, μεγάλωσαν τα φωτιστικά σώματα προσφέροντας παράλληλα καλύτερο φωτισμό, στο καπό τα νεύρα είναι πιο αιχμηρά, οι νέοι ευμεγέθεις προβολείς ομίχλης ενσωματώνουν τα φώτα ημέρας, ο προφυλακτήρας απέκτησε πιο δυναμική όψη και η πλατύτερη μάσκα έγινε πιο "γωνιώδης". Επίσης, λόγω της διαφορετικής σχεδίασης του εμπρός προφυλακτήρα, αυξήθηκε το συνολικό μήκος του αμαξώματος κατά 8 χλστ., φτάνοντας ακριβώς στα 4,0 μ. Μικρής έκτασης είναι και οι αλλαγές που έγιναν στο εσωτερικό, με νέας σχεδίασης πίνακα οργάνων, τιμόνι που προέρχεται από τα υπόλοιπα μοντέλα της Skoda, διαφορετική εμφάνιση στις μονάδες κλιματισμού και ηχοσυστήματος, ενώ νέες είναι και οι υφασμάτινες επενδύσεις. Από πλευράς ποιότητας, το σχετικά μαλακό σε υφή πλαστικό που συναντάται στο μετωπικό τμήμα του ταμπλό παρέμεινε ως είχε, ενώ βελτιώθηκε σε υφή η σκληρή πλαστική επιφάνεια που καλύπτει το πάνω μέρος του. Στα θετικά γνωρίσματα του εσωτερικού ανήκουν επίσης η πολύ καλή εργονομία, οι πολλοί αποθηκευτικοί χώροι και η βολική -σχετικά ψηλή- θέση οδήγησης, όπως και οι άνετοι χώροι για 4 επιβάτες μαζί με τις αποσκευές τους (315 λίτρα).
Καμία αλλαγή δεν υπέστη ως προς τη ρύθμιση των αναρτήσεων (γόνατα ΜακΦέρσον μπροστά και ημιάκαμπτος άξονας πίσω), οι οποίες είναι σχετικά μαλακές, με προσανατολισμό περισσότερο προς την άνεση, παρά στην προσφορά σπορτίφ αίσθησης. Έτσι, κατά το πέρασμα του αυτοκινήτου από ανωμαλίες του οδοστρώματος οι επιβάτες του δε θα ενοχληθούν, ενώ ο θόρυβος κύλισης είναι χαμηλός. Ο turbo κινητήρας των 1,2 λτ., για ακόμα μία φορά αποσπά πολύ καλές κριτικές ως προς τη γραμμικότητά του, το τράβηγμα που διαθέτει από τις χαμηλές στροφές και τα συνολικά θετικά του χαρακτηριστικά, συνδυάζοντας παράλληλα τις σβέλτες επιδόσεις με την περιορισμένη κατανάλωση βενζίνης. Αποδίδει 105 ίππους, και έχει κατανάλωση 5,3 λίτρα/100 χιλιόμετρα με ρύπους στα 124 γρ./χιλιόμετρο. Η τιμή της στην έκδοση με τον κινητήρα 1.2 TSI ξεκινά από τα 15.190 ευρώ. 
autotriti.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου