23/6/13

ΠΡΟΣΟΧΗ- ΕΠΕΙΓΟΝ- ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ 16ΧΡΟΝΗΣ ΣΤΗΝ ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ!

Φωτογραφία
Ο κ. Ιορδανίδης Συμεών επόπτης πόλης Ελληνικού Αργυρούπολης ανακοίνωσε:
Για την εξαφάνιση της κορης μου 16 χρονών εχθές το πρωί 18/06/13 απο το σχολείο 3ο λύκειο Αργυρούπολης, μετά από ώρες που ενημερώθηκα απο τους συγγενείς μου, απευθύνθηκα στις Αρχες δηλωσα την εξαφάνιση μεσα απο ιστοσελίδα βρέθηκε με αγώνα δικο μου αυτος ο αλβανός που κραταει την κορη μου στη περιοχη του Κορωπίου, συνεχίζεται η επιχείρηση μεχρι τωρα απο μενα και απο τις Αρχες.

Βρεθηκε η διευθυνση που έμενε ο Αλβανός ο οποιος εχει πάρει την κορη μου και ακομα την κρυβει. Κανω έκκληση όποιος γνωρίζει κατι να επικοινωνήσει με τις Αρχές.

Επειδη ειμαι πατερας και μανα αν δε βρεθει το παιδι θα αναγκαστώ να πάρω εγω το νόμο στα χερια μου για το παιδι μου.

Σας ευχαριστώ μέσα από τη καρδιά μου στο δράμα που ζω και παρακαλώ όποιος μπορεί να βοηθήσει.

Με εκτίμηση Ιορδανίδης Συμεών,

ο προιστάμμενος του δήμου Ελληνικού Αργυρούπολης / www.epikoinonia-arg.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου